torsdag den 28. april 2011

Til sarajf

Heii sarajf
Hvis du læser det her, så er det bare lige for at sige, at uanset hvilket navn der vinder i konkurrencen med navn til min hjerte wooby, er det dig der for præmien pga. at du er den eneste der har deltaget, og præmien er 30 K_Kroner men du er ikke med i min klub. Men hvis IKKE du vil være med i klubben, så skal du skrive en kommentar med hvem du synes af de andre der skal have K_Kronerne. Hvis ikke jeg for sådan en kommentar af dig, kommer du automatisk med i klubben.
\\\PP///

4 kommentarer:

  1. Hej Pp!
    Jeg kan rigtig godt lide din blog!!
    så jeg vil gerne have den på min blogliste!
    mange pandakram
    Anneris

    SvarSlet
  2. Hej Pp!
    Jeg vil gerne være med i klubben, hvsi du fortæller lidt om hvad man skal i klubben - hvordan klubben er.

    Pandakram,
    Sara

    SvarSlet
  3. Hej Pp
    Jeg vil self gerne være med i din seje klup!.
    så jeg ser lige hvad man skal skrive i en komentar også gør jeg det!!

    Pandakram
    -anneris

    SvarSlet
  4. Hej Pp!!
    jeg hedder Anne og jeg er 9 år gammel det bedste på panfu er at chatte med andre fordi det er sjovt og hygeligt! jeg tror jeg kan gøre en forskel på panfu ved at lære noget om heste! og hjælpe andre!
    Pandakram Anneris

    SvarSlet